Thursday, June 12, 2008






















8 comments:

Sangria said...

uauuuu........super tari fotografiile....incitante.....saracii baieti...mi-e mila de ei :)).....

o prima sugestie: un titlu ???

Sangria said...

Imi place muuuulltttt...si multa imaginatie in continuare!!

chocolate said...

multumesc frumos mami....sper sa nu renunt repede:))

Anonymous said...

bravo deosebite ....asta da model,cred ca o sa ma fac si eu fotograf in curind. in ce priveste renuntarea daca mergi pe linia asta nu o sa mai gasesti spatiu pentru fani!!!!!!im the first

chocolate said...

bine ai venit andutzu...asta a fost un first try...si acuma vad ca din greseala i-am sters si titlul...:)))sper sa nu dezamagesc foarte tare pe viitor...:)))


mami, titlul era Shadows...dar asa cum am zis mai devreme, l-am sters din greseala....dar pe cuvant ca a avut unul...:)))

Anonymous said...

sper ca si maine ai ceva bun chiar daca e week-end nu?

Anonymous said...

Nu lasa visele sa piara, pentru ca daca visele mor viata nu este decat o pasare cu aripi rupte care nu mai poate sa zboare.

Anonymous said...

o sa te cert un pic ...pentru ca nu ai spus ca ti-ai facut blog...ai spus doar de hub...si de asta nimic...super pozele...pupici