Friday, July 11, 2008

Ocazie ratata......... la bursa...:))

Doi studenti de la ASE (tip si tipa) sunt impreuna intr-o camera de hotel.
Pe la miezul noptii, studentul zice:
- Actiunile sunt in crestere!
- Imi pare rau, dar BURSA este inchisa! raspunde ea.
Dupa vreo cateva minute, iar:- Actiunile cresc tot mai mult!
- Imi pare rau, BURSA este inchisa!
Si iar..- Actiunile au atins nivelul maxim!
- Imi pare rau, BURSA este inchisa.
Dupa cateva minute, dupa ce se mai gandeste putin, tipa zice:- S-a deschis BURSA!
- Imi pare rau, am vandut actiunile pe sub mana!

8 comments:

Samsara said...

:)))))))))))) tare

Anonymous said...

excelent:-))))))))

Anonymous said...

vezi ? se adevereste ca fetele nu l-e au cu afacerile ..ca si in dragoste ..mereu pierd momentul culminant

chocolate said...

dap....aici nu pot sa te contrazic octav...:)))...de-aia la voi e totul mult mai simplu...nu stati si le intoarceti pe toate partile atata....avantaj voi...:)

Anonymous said...

ai intotdeauna dreptate chocolate..ca de altfel toate femeile care recunosc acest lucru ..unele nu recunosc..de aceea pierd mai mult,din trufia lor...in toate domeniile nu neaparat in acesta de fatza

Anonymous said...

ai intotdeauna dreptate chocolate..ca de altfel toate femeile care recunosc acest lucru ..unele nu recunosc..de aceea pierd mai mult,din trufia lor...in toate domeniile nu neaparat in acesta de fatza .

Sangria said...

ei lasa ca nu a pierdut mare lucru...au si altii actiuni :)))

Anonymous said...

dar nici el nu a iesit in pierdere....a stiut sa foloseasca timpul la maxim sa castige pe piata..asta seamana cu sport extrem..sa iei decizii in ultima secunda..:)