Sunday, July 27, 2008

Parola!!!.... a nu se uita parola!!!!...:))

11 comments:

Sangria said...

norocul meu ca am intalnit numai barbati care desfac sutienul cu o singura mana :))

Tigeraxe said...

optiunea "am uitat parola" n-o avea?:D

Anonymous said...

mie imi iese doar cu 2 degete.. dar din cand in cand si numai din priviri...:))

chocolate said...

octav, vezi ca te punem la proba..:)

Samsara said...

da e criminala reclama asta ... o stiam ...dar merge oricand revazuta

Anonymous said...

scumpa chocolate..la privirea mea seducatoare...si muntii se apleaca ..sa ma priveasca..:))..cat despre 2 degete ..trebuie sa ai dexteritate si multe capse deschise in graba la activ..mai ales cand nu trebuie dat tricoul sau bluza jos..

chocolate said...

draga octav, nu ma refeream la a desface cu 2 degete, ci la a desface cu privirea...:))) nu de alta dar m-ar interesa si pe mine ceva de genul .... sa te uiti si sa pice..:) pup

Anonymous said...

draga scumpa..tehnica e secreta...dar pot sa-ti spun ca tot secretul e din privire...nu pot intra in amanunte ca destainui un secret si o sa ma pedepseasca bunicul bunicului meu ..e transmis din generatie in generatie.toti avem ochi numai pt fete frumoase..:)))

chocolate said...

ok, draga octav, nu te punem sa dezvalui secretul, ... dar o proba practica...:))

Anonymous said...

o intrebare pot?...a mai fost o postare la care sa fi fost asa de multe comentarii?...:))

chocolate said...

da mi se pare ca da....e prin arhiva pe undeva..:)