Thursday, August 14, 2008

Bancul zilei

Un biciclist pedala de zor pe coasta Californiei, cand cerul se intuneca subit si auzi o voce bubuitoare :
- Deoarece ai INCERCAT sa-mi fii credincios in toate cele, iti voi acorda o dorinta, caci eu sunt Dumnezeul tau!
Se opreste biciclistul si spune :
- Fa-mi un pod pana in Hawaii, ca sa pot merge acolo cu bicicleta cand am chef.
Dumnezeu:
- Se poate face, dar nu pot justifica dorintele tale lumesti, mai bine gandeste-te putin si cere-mi ceva, care sa-mi aduca si mie glorie eterna, si tie satisfactie spirituala!
Se gandeste biciclistul indelung si intr-un sfarsit spune:
- Doamne, as vrea sa inteleg femeile. Vreau sa stiu cum sa fac o femeie cu adevarat fericita. ...
Dupa o tacere indelungata, Dumnezeu raspunde:
- Vrei podul cu 2 sau cu 4 benzi ?

3 comments:

Samsara said...

:))... femeile... oare suntem noi chiar asa de complicate?...

Sangria said...

ei vai saracutii de ei...nu ne inteleg...suntem complicate...atunci sa nu-si mai bata capul micutii si sa zica doar :'da mami ai dreptate!"...si astfel suntem toti impacati :)))

Anonymous said...

nu sunte-ti asa de complicate, voi femeile..doar un pic neintelese de majoritatea barbatilor..dar cu un pic de ingaduiala..farmecul si armele enigmatice ale voastre nu or sa mai fie un lucru de atat de neinteles....pt ca un barbat incearca si deobicei reuseste sa intre pe sub....pielea iubitei ..mai mereu..:))