Thursday, July 3, 2008

Brown chocolate.....am retinut..:)))




7 comments:

Sangria said...

hmmm...al doilea ma inspira la treburi gospodaresti :))))))

chocolate said...

asa ziceam si eu...:) o tableta de ciocolata pe zi eu zic ca nu strica..:)))

Anonymous said...

pun pariu ca o are cat a mea...hhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...e 6 de dimi si nu stiu ce zic, va pup, nu acum serios a mea e mai mare ca a lu negru asta...clarr, si daca nu e ..asta e nu sufar , dar eu cred ca e, in mod sigur poate e....

Anonymous said...

fetelor cind sint atitea personaje care emana masculinitate voi ati gasit numai pe "gay" astia???de exemplu ARNOLD SCHWARZENEGER, SYLVESTER STALONE, ""EU"":-))),BRUCE WILLIS si lista de barbati bine poate continua...

chocolate said...

claudiu...burta nu?...:)) in caz contrar tre sa convocam comisia sa verifice...:))

andutzu..se pare ca pe tine nu au reusit sa te impresioneze...bruce willis...daaaaaa...unul dintre favoritii favoritilor...;)

Samsara said...

e bine ca macar pozele au starnit atat atentia fetelor cat si baietilor...intr-un fel sau altul...nice...

chocolate said...

samsara, sa inteleg ca pe tine nu au reusit sa te impresioneze cu nimic?...:)