Sunday, July 13, 2008

De week-end......

Este vara...este week-end... incercam sa savuram si sa exploatam la maxim tot ceea ce natura ne ofera in aceasta perioada.....nu conteaza daca sintem in concediu sau avem cate o zi libera din cand in cand...:)

Si ce ar putea fi mai tentant si mai placut intr-o zi torida de vara decat....apaaaaaa!!!!........

.....indiferent daca ne aflam pe malul marii....
..... sau simtim nevoia de adrenalina......:)

.....daca alegem o destinatie exotica....

.....daca inca sintem in asteptarea vacantei si ne "facem incalzirea" pe un strand aglomerat....

...sau la piscina......

....chiar nu mai conteaza....:)....pentru ca oricum ne bucuram din plin...:)


6 comments:

Anonymous said...

si iarna merg pozele acestea sa l-e privesti...sunt pline de ceva ce nu poate fi explicat ...mai degraba au energi pozitive de relaxare...mare, valuri,soare ..dar si fetitze frumoase ..pt ca intotdeauna marea e asociata cu fete sexoase ...dar cu barbati ,nu prea am vazut ..ca si fetele sa priveasa galesh la cateva fotografi :))

Sangria said...

CHOCOLATE..NU TE LASI, NU??..CHIAR VREI S-O TAI MAI DEVREME IN CONCEDIU????? :))))

chocolate said...

eh mami, incerc si eu marea cu degetul..:)))

Anonymous said...

oricum eu nu am vacanta :( sincer nu am vazut niciodata marea asa ca poate intr-un viitor (daca nu o sa ajung batran ) o sa vad si eu marea... pana atunci lucrez, lucrez, lucrez...

chocolate said...

este buna si cate o vacanta din cand in cand....:)...cat despre batranete...hai sa-i spunem a doua tinerete..:)

Samsara said...

ce sa mai...pozele sunt bestiale...si vorba lui octav si iarna daca le privesti tot te incarca cu ceva... bun bun...pup