Tuesday, July 15, 2008

Dedicatia zilei

6 comments:

Anonymous said...

mereu plin de vitalitate..de fortza in exprimare si placut auzului...cine n ar vrea macar o data in viata sa mearga la un concert in care sa simta prin toti pori energia emanata de bon jovi...mereu ne surprinzi in fiecare zi de dimineatza cu o melodie plina de energie..cine vrea la metalica ..atunci cand vine la bucuresti?...manelisti cred..:))

Samsara said...

oho...asta da melodie "grea"...

Sangria said...

melodia asta nu-i chiar genul meu..dar intr-adevar bon jovi sunt si vor ramane tari ! :))

Tigeraxe said...

E tare melodia, totusi mi se pare putin mai slaba ca "It's my life". Oricum si asta e pe gustul meu :D
Btw am o proocare pt tine Chocolate pe blogul meu. Cand ai timp intra. :D

Anonymous said...

desi nu sint fun bon jovi pot spune ca are si ceva melodii dragute......in schimb imi aduc aminte ca fetele erau inebunite dupa el din punct de vedere al carcasei:))))

Anonymous said...

tx nu ratez nimic de pe blogul tau...chiar daca nu am timp sa intru mereu, recuperez cu prima ocazie...:)

andutzu...nu numai carcasa ...are si melodii....supeeeerrr...
P.S.....sorry pentru astazi..nu eram langa pc:)