Wednesday, July 16, 2008

Dor de mare


Mai ţipă pescăruşii, mai bate-n maluri marea ?
Atâţia ani trecură de când m-am ancorat
În codrii mei din dealuri, uitând de căutarea
De vânturi, printre arbori ce tremură uscaţi.
Adeseori, spre seară, mai simt cum muşcă sarea
Din nara obosită de vinu-adulmecat
Iscând în minte, acră-amară, întrebarea
De-atâta vreme, marea să nu se fi uscat.





De clănţănit de şine mi-e dor ca de-o amantă
Ce-n vremea tinereţii dansa elucubrantă
Stârnind şi-atunci şi astăzi fiori de aventură



Deci vreau să uit o vreme de casă şi amici,
Durerile de şale şi-angoasa de servici
Şi printr-un salt lunatec să trec de geamandură.

Constantin Puiu (Poezii Sugubete)



Arnica Montana - Sea, sand an sun

7 comments:

Sangria said...

iubesc marea :))

Tigeraxe said...

can't wait to go :D

chocolate said...

astea sint asa de incalzire..:))

Anonymous said...

sugubete rau poeziile lui puiu,si pozele te fac sa te gindesti ca mai e nitel si vine concediul.......dar pina la concediu stie cineva cum o sa fie vremea in week-end pe litoral..

Anonymous said...

viscol, ploua fulgera, vine uraganuuuuu, tornada, crivatuuuu...:))

Samsara said...

:)))...tu te-ai pus rau pe noi cu marea ... vrei sa plangem aici langa monitoare...uffff....

Anonymous said...

iti multumesc chocolate..ca aduci marea in oki mei ..prin pozele postate ..poate asa o sa am si eu marea la iarna..cand toti o sa tremure de frig eu o sa ma incalzesc la soare privind arhiva ..:))))