Thursday, July 17, 2008

Rechinii

Rechinii sint animale domestice, fara scrupule, sentimente sau pic de constiinta, care traiesc intr-o societate decadenta, bolnava. Sub o masca angelica , etaland fara pic de jena calitati deja uitate, se ascunde un rechin pervers gata sa atace de cum simte mirosul de sange….. Cu cat esti mai deschis , sincer, intelegator, ….cu atat esti considerat mai prost, naiv si bun de calcat in picioare, ......tinta perfecta….. sub pretextul “stai ca am mai gasit un fraier…….nici nu ma gandeam sa-mi fie ata de usor, mie maestrului pregatit sa doboare tinte mai dificile.........hmmmm...... piece of cake, …..........inca unul trecut in palmares. ....eheeeeeee......deja sint un as, un maestru de neintrecut”….
Si dupa ce si-a asigurat victoria, “eroul universal”,”salvatorul umanitatii”….acum devenit victima de nedescris a sortii incepe sa-si planga de mila gasind scuza ideala….. “imi pare rau pentru tot ceea ce ti-am facut, sper sa nu regreti nici o clipa perioada de tortura, sa savurezi din plin perioada de refacere (daca mai poti)….si sa ma ierti pentru tot….... Te rog sa ma intelegi ….. nu am avut niciodata intentia sa te ranesc sau sa te distrug si din toata povestea asta eu am iesit cel mai sifonat…..sint de-a dreptul traumatizat….. Si...... culmea nesimtirii…...."Sper ca apreciezi faptul ca am fost fair play cu tine…… si.... oricum...... nu mai fi suparat/a, n-ai de ce, nu e de nici un folos...."
De cate ori zici ca le-ai vazut pe toate si ca nu te mai socheaza nimic....apare ceva nou, "elementul surpriza" care te face sa-ti dai o pereche de palme, sa incerci toate modalitatile de a-ti reveni.............dar .......... degeaba......
Pare incredibil........ dar este adevarat...... No comment!!!!!!!!




Anna David - Fuck You

5 comments:

Sangria said...

SUBSCRIU...FOARTE BINE SI LA OBIECT SPUS :).....stii ce e nasol??..ca dupa cateva astfel de experiente, devii si tu la fel..ii calci pe toti in picioare chiar daca nu merita..hmmm....eu una sper sa raman asa cum sunt, sa nu ma schimbe vreun dobitoc ! :)

Sangria said...

aaaaaaa.. si da FUCK YOU pt cine stim noi !! :)))

chocolate said...

asa e mami...FUCK YOU pentru cine stim noi.....AMIN!

Anonymous said...

buna chocolate..am citit ..am ascultat ..am inteles ..pacat ca trebuie sa invatam din propia experienta...dar bine ca sunt cativa & cateva prietene..care te sustin ..macar moral atunci cand iti vine sa strigi .sa strigi ..sa strigi...viata e unica ..marita traita..o zi buna iti doresc

Samsara said...

bine spus ...sunt de acord cu sangria...si melodia ...la sentiment....