Sunday, July 13, 2008

Dedicatia zilei

11 comments:

Anonymous said...

shagy .. mereu a scos hiturile verii in fiecare an ..prin ani ''90..acum in ultimi ani ..nu cred ca mai este comercial ..dar cine a dansat in discoteci prin ani ''90 isi mai aduce aminte de el...cu nostalgie

Sangria said...

luni dimineata..ora 6.37 si eu ma batai pe scaun...ei, e o mare realizare avand in vedere cat urasc eu ziua de luni...ai reusit sa ma binedispui :))))

Anonymous said...

e 8.30 ce bine e a venit luni e mult mai multa liniste acum ce bine e la mare ...pardon in delegatie la NEPTUN...care au ramas de ieri la servici au venit si acum de dimineata la ultraviolete ....asa ca sangria cea mai frumoasa zi e lunea.,,,,asa ca traiasca sistemul capitalist...imi pare rau ca nu pot sa mai scriu despre frumoasa zi de luni dar mi-a intrat nisip in ochii:-)))))))))....................apropos dedicatia, belea precum cafeaua intr-o zi de luni la servici

Sangria said...

off andutzu..lasa ca se intoarce roata...eu la neptun si tu la munca :)))...veryyy soonnn !!

chocolate said...

octav....si acuma mai are cate ceva...oricum sa speram ca isi revine..:)

sangria, ma bucur ca te-am binedispus desi exista sansa sa te fi suparat putin de cum ai ajuns....:)

andutzu...lasa ca o sa vina si vremea noastra...stii cum se spune "cei din urma vor fi cei dintai"...:)

Samsara said...

ufff...intradevar o melodie de vara...asa ca dupa ce ca pui pozele alea superbe mai pui si melodia asta...e clar ...tu vrei sa te omor in chinuri...:)))...vreau si eu la mare :(((((((((((((

Anonymous said...

ce chinuri...as vrea sa fiu si eu chinuit cu asa ceva ...:)

chocolate said...

cred ca am fost putin maso- cand am postat articolele acestea sau gandeam "cu voce tare"..:))

samsara nu cred ca este indicat sa ma omori "in chinuri"...gandeste-te la consecinte..... o sa lucrezi si in locul meu..:)

Sangria said...

lasa samsara...ca mergem noi la mare...si o sunam pe chocolate sa auda cum se sparg valurile...ei...iti convine razbunarea ???:)))

Anonymous said...

:)))...bun si asa sangria...daca tot ne-a topit cu pozele astea ...:)))

chocolate said...

aham....asa da?...lasa ca o sa imi iau eu revansa in avans...pana sa plecati voi la mare...:))